10 abr 2009

VIDEOS DEL CONCIERTO HANDEL EMITIDO HOY EN ZDF


No hemos tenido que esperar ni un día. El usuario de Youtube brahms1111 ha subido esta tarde los videos del concierto emitido hoy a las 12:35. DANKE !!!


Händel - Sinfonia Ankunft der Königin von Saba


Villazón singt Händel Fatto inferno


Villazón singt Händel Crude furie


Villazón singt Händel Dopo notte



En este post anterior ya estaban los videos de:
Ombra mai fu
Scherza, infida in grembo al drudo
Ciel e terra armi di sdegno

.

3 comentarios:

  1. Daniele du 7711/4/09, 10:03

    quel concert magnifique !! dommage qu'il n'y ait pas un DVD. Tout est réuni pour cela, Rolando éblouissant,l'orchestre de Paul Mac Creesh, superbe, et le cadre de cet église, waou que c'est beau !!!!

    ResponderEliminar
  2. Teresa,
    Reitero que segueixes fent una tasca importantíssima sobre la figura d'en Rolando Villazón. Dubto que hi hagi un altre blog a la xarxa on quasi se'l senti respirar com en aquest espai que, constantment, actualitzes. Sé que la Tosca també hi pren part. Per totes dues la meva sincera felicitació.
    En Rolando cantant Händel no és el meu Rolando preferit ni tampoc el seu Händel és el meu...però té tot el dret del món a enregistrar el que li agradi. Jo el prefereixo com a Des Grieux o Nemorino, per exemple.
    Bona setmana santa que encara queden tres dies!

    ResponderEliminar
  3. Hola Glòria, estic encantada de que tornis a escriure. Gràcies pels compliments pel blog. Si, per sort hi ha molta gent (la Maria Teresa, la Catherine, la Yvette, la Daniele i d'altres), a més de la Tosca, és clar, que hi aporta coses, envien fotos, notícies, m'avisen de novetats. Gairebé diria que ara tinc menys feina que al començament. No és del tot cert, perquè ara hi han moltes més persones per mantenir correspondència, pero si es veritat que la informació diaria em ve molt facilitada entre tots els villazonistes. UNA ABRAÇADA!

    ResponderEliminar