22 jul 2009

EL LICEU CANCEL·LA TOTA LA PROGRAMACIÓ DEL FOYER, PER RAONS PRESSUPOSTÀRIES


GRAN TEATRE DEL LICEU DE BARCELONA

COMUNICAT DE PREMSA

Per raons d’ajustos pressupostaris ens veiem obligats a redissenyar l’activitat artística del Gran Teatre del Liceu per la temporada 09/10 i queda cancel·lada la programació del Foyer per l’esmentada temporada (sessions al foyer i sessions golfes).

Lamentem haver de prendre aquesta decisió i esperem poder recuperar la programació del foyer en el moment en que les circumstàncies econòmiques millorin. Des del Gran Teatre del Liceu seguirem fent front a tots els reptes que ens marca el contracte programa atenent a l’excel·lència en la programació i l’exigència en la gestió.

A través del web del Liceu s'informarà del procés de devolució de les localitats venudes

Barcelona, 22 de juliol de 2009.

Ens acaba d'arribar aquest comunicat de premsa del Liceu. Pensavem que els pressupostos es feien amb un temps d'anticipació, i segons el pressupost de la temporada, es programavem les óperes, concerts i altres esdeveniments.

Tota la temporada del Foyer estava programada, havia sortit a la venda, ...i ara "es redissenya"??? Que potser havia hagut molt poca demanda? Potser pel poc interés d'allò programat, o per la nul·la promoció específica dels actes? Hi han moltes incógnites, ara només ens fem ressó de la nota de premsa, ja tindrem temps de comentar-ho quan tinguem més informació.

.

10 comentarios:

  1. Se cancela despues de salir a la venta...eso huele, y no precisamente a perfume del bueno ;)

    ResponderEliminar
  2. Mi opinión es que hacia tiempo que no se ponían grandes esfuerzos ni ilusión, por parte de la dirección del Teatro, en promover las actuaciones en ese espacio. Las sesiones "golfas" (menos la última de Ángeles Blancas, que fué genial) eran cada vez más "muermo". Y para este año sólo habia programadas dos. De las sesiones de la tarde, no puedo decir nada, porque nunca me había atraido lo suficiente como para asistir.

    Creo que es una pena que se pierda este espacio, con posibilidad de ofrecer actividades complementarias y/alternativas muy interesantes. Y que bien podrían haberse dirigido a ampliar el público del Liceu, ofreciendo espectáculos interesantes en un marco muy atractivo. Se ha perdido la oportunidad.

    Pero lo vergonzoso es que eso se decida una vez está todo programado y las entradas en venta!

    En la nota de prensa se habla de "excelencia" en la programación y "exigencia" en la gestión. Igual con un "notable" en lugar de un "excelente", y con menos "exigencia" y mas "realidad", se podría haber hecho una programación más atractiva, la gente hubiera comprado entradas, y no se habría tenido que cancelar todo vergonzosamente.

    ResponderEliminar
  3. Lo siento mucho por usteds, chicas! Apenas entemdí el título de la nota pero, !qué tristeza! Lo siento, de verdad, y me parece una falta de respeto que se anuncie cuando las entradas ya están vendidas. Hay que seguir luchando por el arte! Fuerza, qué no decaiga!! Para eso somos villazonistas, no?=)

    ResponderEliminar
  4. gracias, Florencia, en la columna derecha tienes un traductor del catalán, pero creo que has entendido perfectamente el sentido.

    ResponderEliminar
  5. Saps allò que diuen
    "houston tenemos un problema"
    Doncs jo fa temps que per diversos raons, (algunes ja les coneixes) tinc la sensació de que hi ha un problema, un seriòs problema i si en la direcció del Liceu més o menys hi ha la mateixa gent s'haura de començar a pensar si el problema no està precisament en aquest "més o menys" que ha canviat.
    Això és allò que diria el meu pare "tenim mala peça al teler".

    ResponderEliminar
  6. Yo entiendo que la cosa de la pasta anda malamente...pero eso lo podian haber pensado antes...lo malo es que por una tonteria (y lo es, porque apuesto que mucha gente no conocía o no va a echar de menos las sesiones del foyer) la institución queda con una imagen poco sería...pero bueno, mira Doña Helga en Valencia, monta un espectaculo bueno y casi todo se olvida :)

    ResponderEliminar
  7. ¿Ahora se dan cuenta de que tienen que ajustar los presupuestos?...¡Venga hombre, que no me hagan reír! En el hipotético caso, de que fuera así, muy mala previsión, muy mala gestión. Muy mala imágen.

    ResponderEliminar
  8. ¡Que buena excusa esta de la crisis! Sirve para todo.

    " No si nosotros ya queríamos, ya, pero.... Nois, és la crisis, ja se sap!"

    Y nos quedamos tan anchos.

    ResponderEliminar
  9. No anem bé. Ja veurem com s'acaba tota aquesta història. D'entrada ja han fet el ridícul, i segons el que diguin, encara ho empitjoraran.

    ResponderEliminar
  10. Com es pot ser tan poc seriós? Estem parlant d'un teatre d'òpera de volada eropea com a mínim. Què deu passar?

    ResponderEliminar