21 ene 2011

SIGUE LA GALA HOMENAJE A PLACIDO DOMINGO EN TWITTER / FOLLOW THE GALA HOMAGE TO PLACIDO DOMINGO IN TWITTER



Aunque se emitirá dos horas más tarde (22 h.) de su inicio real (20 h.) por "La 2" de Televisión Española, las personas que lo quieran seguir al momento o bien aquellas de paises en los que no se retransmita, o bien no sea hoy el día en que se hace, pueden seguir los principales momentos de esta Gala desde el Blog Villazonista.
------------
A partir de ahora, aparecerá en la parte superior central la pantalla de Twitter, que, en los momentos previos al acto y en los descansos o situaciones donde sea posible hacerlo, estará actualizada en directo desde el Teatro Real de Madrid.

..

5 comentarios:

  1. catherine la parisienne21/1/11, 11:44

    Un immense M E R C I !!!

    ResponderEliminar
  2. Ep! que em sembla que a la 2 ho fan a les 21 hores

    ResponderEliminar
  3. Estrella, encara que em costa escriure, perque m'he quedat totalment xocada del meu encontre amb el BRYN (no tinc paraules!), et contesto, amb gran esforç: a les 21 h pasen una entrevista que li ha fet el Gabilondo al Placi, ja gravada, em sembla, i a les 22 h, inicien l'emissio de la Gala. Tornant al Bryn...tinc foto amb ell!

    ResponderEliminar
  4. Merci Teresa pour nous tenir au courant du déroulement de la soirée et félicitations pour ton anglais !!!!

    ResponderEliminar
  5. Teresa! Una foto amb Bryn! Un dia ens hauràs de fer una exposició real, és a dir, no virtual, de les teves fotos amb figures. No oblido que tu també n'ets una de figura i que ningú com tu per mantenir un blog tan viu i vibrant.
    He vist el festival dedicat a Plácido i ha estat bonic i emotiu. Si es vol entrar amb detalls, de ben segur n'hi ha però, en rasat, ha resultat una festa esplèndida i el Tenor dels Tenors estava -ja ho has vist més bé que jo, segurament- es mostrava completament commogut.
    Una abraçada!

    ResponderEliminar