Desde aquí nos sumamos a la celebración con la voz de Rolando, y como ya hemos escuchado mucho Rodolfo en La Bohème, os invitamos a degustar algo más escaso, un par de Cavaradossi. El primer video es de un concierto y el segundo es el audio de su CD Opera Recital.
Creo que todas las Villazonistas esperamos ansiosas ese dia en que Rolando cante una Tosca en el escenario, con nosotras en primera fila, claro.
Creo que todas las Villazonistas esperamos ansiosas ese dia en que Rolando cante una Tosca en el escenario, con nosotras en primera fila, claro.
RECÓNDITA ARMONIA
E LUCEVAN LE STELLE
.
¡Ojala lo veamos! Ya se que una cosa es cantar unas arias y otra muy distinta toda la ópera, pero menudo caramelo es Cavaradossi!!
RépondreSupprimer¡El siempre seductor Puccini!
RépondreSupprimerSu música, al servicio de la acción, remarca cada sentimiento de manera que toca directamente el alma.
¡BRAVO MAESTRO!
Ojala llegue el día en que Rolando pueda interpretar a Mario en escena. Alli estaremos, sin duda !
Pues yo pongo aqui una frase de Maac, que encuentro genial: Puccini es un tramposo, te hace bajar la guardia y entonces te clava un cuchillo por la espalda.
RépondreSupprimerY encima da gusto, añado!
Los cantantes que nos encantan màs hacen vivir la musica de Puccini de una manera maravillosa.
RépondreSupprimerDesde mi punto de vista es el compositor que mejor hace de la musica una verdadera trama, su musica te cuenta la trama de la opera: ademàs de la belleza, comunica exactamente il significado de cada momento; su notas son palabras llenas de sentimentos que los corazones entienden perfectamente.
GRACIAS AL MAESTRO DE LUCCA
Los próximos días andaré muy liada dando de comer a un montón de gente. Después espero poder marchar unos días de vacaciones y tomar un montón de fotos.
RépondreSupprimerEn fín que solo quería desearos feliz Navidad y un fantástico y operístico año nuevo.
Nos os conozco personalmente pero eso espero resolverlo el 24 de enero.
hasta la vista.
Jo he d'agrair a Puccini que gràcies al final de la seva "Turandot" vaig obrir els ulls davant aquest meravellós i màgic món que és l'òpera i que tantes emocions m'ha reportat.
RépondreSupprimerAprofito aquest espai del bloc per desitjar, tant a les autores com a tots els lectors, molt bones festes.
Assur.
Me encanta Rolando cantando Tosca, me encanta Rolando cantando todo, me encanta Rolando...
RépondreSupprimerQuiero decirles a las villazonistas que les deseo la mayor de las felicidades, ya que a mí me dieron tanta este año; y a todos villazonistas y lectores que se les cumplan todos los deseos para el nuevo año y mucho amor.
Besos.
En Mario és un personatge que li va que ni pintat al senyor Villazón. Estic segura de que l'espera una Tosca esplèndida.
RépondreSupprimerPuccini, de vegades, em sona tou però, com diu en Maac, em clava un punyal a l'esquena i saludo al grandíssim artista que va ser.
Enric, quasi que hauries de donar-li les gràcies a Franco Alfano més que a Puccini, ja que va ser ell qui va acabar la Turandot que Puccini va deixar sense concloure. En tot cas, Alfano va reutilitzar melodies que ja havien aparegut a l'obra i que són plenament puccinianes. Entenc el que dius perquè també va ser una de les primeres óperes que jo vaig escoltar i és una de les meves favorites de Puccini. També estic d'acord amb el que diu Glòria sobre Villazón i sobre Puccini.
RépondreSupprimerNo, no, Titus!... Sabia que Puccini no l’havia acabat, “Turandot”, però no sabia fins on havia arribat a compondre. Ho he mirat a Google i, segons he pogut llegir, el fragment que em va “enganxar” per sempre a l’òpera encara era d'ell. És quan la Liù canta allò de “tu che di gel sei cinta” i acaba acaba clavant-se la daga... De debò que em va emocionar no vulguis saber com!, i sobretot, i encara molt més, quan en Timur plora la mort de la noia... L’acabo de tornar a escoltar, i BUF!!! (t’ho imagines, oi?: Efectivament, com una bleda assolellada!) :))
RépondreSupprimerSí, és un dels moments més intensos de l'obra i de tot Puccini, i és justament l'últim que va escriure, doncs, segons diuen, la frase "Liù, bontà" que diu el cor és la que marca la separació entre el que va escriure Puccini i el que va escriure Alfano. Quina forma d'acomiadar-se amb aquesta escena tan potent, eh?
RépondreSupprimerMolt interessant, aquest debat "Turandotià"! I , si, Glòria...esperem amb delectació el Rolando Cavaradossi!
RépondreSupprimerlol,so nice
RépondreSupprimer